Info Cantik : Set Jerawat Terbaik Dan Paling Berkesan.

Assalammualaikum semua. Hai hai guys. Buat ape semua tengahari ni? Mesti tengah lunch n solat kan semua?

Oke farah pun sama, tengah tunggu makanan sampai. Sementara tnggu, farah nak tulis entri pasal jerawat.

Yes, jerawat. 

Jerawat paling tak disukai oleh semua orang termasuk kita. Sebutir jerawat timbul pada muka korang pun, pasti korang akan stress kan? 

Kalau banyak2 tumbuh rasanya lagi stress. Farah pun perlalui. Tapi betul jerawat tak boleh dielak Selagi muka kita masih berminyak. Yang kadang2 boleh buat muka kita gelap, belengas, rasa macam geli kan. 

Macam mana muka kita boleh jadi berminyak walaupun dah dicuci.?

Sebab hormon kita tak stabil. Bila hormon tak stabil, minyak kita naik ke muka. Dan liang pori jadi tersumbat di sebabkan minyak. 

Dan bakteria sekeliling kita bila2 masa je boleh membiak dekat liang pori tersumbat. Bakteria dn minyak sangat kotor. Sebab tu jerawat boleh timbul pada muka. 

Cuci muka pun kadang2 xhilang. Kadang2 hilang. Kalau hilang pun timbul balik kan? Sb liang pori tetap tersumbat. 

Macam mana nak selesaikan?

Korang perlu stabilkan hormon supaya minyak dah tak naik pada muka sehingga menyebabkan liang pori tersumbat. Korang perlu rawat hormon korang.

 

Dengan GLA Complex je hormon korang mampu jadi stabil. Bagi yang memang muka berminyak sngt teruk, 2 bulan korang kena consume GLA Conplex ni. Wajib. Sebab nk membaiki hormon korang. 

Farah sendiri pun ada pengalaman muka berminyak. Dari sekolah sampai berjerawat dan berparut. Tapi bila dah consume GLA COmplex dua botol je. Alhamdulillah Hormon dah stabil. Jerawat xnaik pun. Memang tak sangka sangt. 

 

So sapa2 nak order GLA Complex,

Boleh hubungi farah 014-5113146.

Farah pengedar sah tau. Satu korang perlu tahu. Farah yang korang perlu cari sebab farah bagi the best konsultansi pada anda, cara makan dan guide anda smpai anda sihat.

Jangan lupa tau. Whatsapp 014-5113146 

Waalaikummussalam.
Semoga bermanfaat untuk semua.

#PengedarSahShakleeKemaman
#PengedarSahShakleeBukitKuang


No comments:

Popular Posts