Set Jerawat Dan Muka Berminyak Yang Berkesan

Hai guyss. Assalammualaikum semua. Sekarang dah pukul 6.30 petang. Boring kan? Tak tahu nak buat ape.

Cuba jawab dalam hati smua, korang buat ape skrang? 

Okey saya tahu. Baca post saya ni kan. Hehe
Terima kasih semua yang jenguk blog HumairaBeautyy ni. Smoga murah rezeki ye semua. Semoga dapat info2 yang berguna dalam blog saya ni.

So ape yang farah nak kongsi sebenarnya adalah pasal masalah kulit muka dalam kalangan wanita. Kenapa farah sentuh bab ni? Sebab wanita memang sensitif bab muka. Prasan 'tak kalau kawan2 kita, naik jerawat satu je kat muka dia, mesti stress je nampk. Kite pun jadi stress nampak dia mcm tu.

 
So kita la kan sbgai kawan, macam mane nk bantu kawan kita settle masalah muka dia tu? Bukannye stahun skali mcm tu. Kadang2 ad yang hari2 timbul yang baru kan?? 

Memang jerawat betul la. 

Jadi korang sebagai kawan boleh bantu :

Nasihat - nasihatkan dia supaya jaga permakanan, kaji sesuatu produk sebelum guna. Takut boleh lagi memudaratkan. Sebab stiap kali kita pakai sesuatu ia masuk ke salur darah. So beware. Takut dapat pnyakit lain.

Lagipun punca jerawat ada dengan kita, dimana bila hormon kita tak stabil, kelenjar minyak jadi kerja berlebihan. Sebab tu muka kita berminyak. Bila berminyak liang pori kite tersumbat dan mnyebabkan bakteria membiak dan tumbuh nye jerawat.

 

Jadi, Farah sangat2 cadangkan kwan korang atau korang sendiri guna set jerawat secara konsisten iaitu :

GLA Complex : menstabilkan hormon dan mengawal minyak berlebihan. So ia akan mengelakkan muka korang dari berminyak.

Vitamin C SR - ia akan membina sel kulit kita, membentuk collagen, melembapkan kulit. Serta sekatakan tona kulit dan mencerahkan kulit.

 

 

 
100% selamat digunakan setelah bertahun2 diuji oleh saintis dunia.

So dapatkan sekarang dari Farah.

SID : 1222568
Whatsapp :
014-5113146 Farah 

No comments:

Popular Posts