Cara Atasi Masalah Parut Jerawat Dengan Berkesan - Cantik Tanpa Cela


Korang mesti Tercari-cari cara atasi parut jerawat kan? Dengan takde parut, korang mesti rasa bangga sebab muka dah flawless.


 


Jadi jangan bimbang, Sebab ada cara yang lebih berkesan dari mengunakan krim parut dari luaran tau.


So, Permakanan yang sihatlah yang korang perlu ambil. Ia dalam pelbagai jenis makanan yang kaya dengan nutrien sangat penting, nutrien penting bukan sahaja meningkatkan kesihatan korang secara keseluruhan, tetapi ia jua menyembuhkan parut dengan berkesan secara semulajadi.


Jadi tak perlu dah korang nak sapu2 krim dan tunggu tak menjadi-jadi. Stop it!! Sebab kebanyakkan krim ada bahan kimia. 


Ok, balik kepada topik. Parut sangat memerlukan nutrien pemakanan untuk penyembuhan secara terus. Kerana kulit kita mempunyai sel di mana ia duduk dalam dalaman badan kita. So sel yang kita perlu baiki dan rawat untuk penyembuhan parut.


Nutrisi yang diperlukan untuk merawat parut dengan baik:


Protein - asid amino yang dalam protein sangat penting. Ia membantu badan membuat tisu baru, terutamanya kolagen. Ia juga meningkatkan sistem imun (contohnya sel-sel darah putih) yang melawan jangkitan.


Vitamin C - vitamin yang paling penting untuk pengeluaran kolagen sihat. Pakar mengatakan bahawa penyembuhan luka memerlukan lebih banyak vitamin C daripada biasanya. Jadi parut korang boleh dirawat dengan Vitamin C .



Antara makanan yang mempunyai nutrisi yang diperlukan :


 

Protein - Daging, kacang-kacang dan produk tenusu 



 

Vitamin C - Buah-buahan dan sayur-sayuran berdaun hijau.


Ia perlu di ambil secukupnya kerana badan kita tidak mmapu menghasilkan vitamin C dan protein untuk kulit. Dengan pengambilan nutrisi yang cukup mampu menghilangkan parut kita. 


CARA MUDAH (TELAN DAN SETTLE)

 

Supplemet adalah jalan mudah untuk melengkapkan nutrisi yang kita perlukan. Seperti Vitamin, Protein, Mineral untuk tubuh badan kita. Tetapi perlu mencari supplement yang tidak mengandungi bahan sintetik untuk mengelak dari mendapat penyakit lain. 


So ESP dan Vitamin C SR adalah supplement 100% Semulajadi tanpa bahan sintetik. Jugak berkesan tanpa kesan sampingan. 


ESP - ESP stand for Energizing Soy Protein. ia mempunyai protein untuk pembetukan pelbagai organ dan tisu. Protein juga mempunyai 20 jenis asid amino untuk membaik pulih dan meransang pembetukan sel kulit dalam penyembuhan parut. 


Vitamin C SR - mengandungi hidangan 7.5 biji oren termasuk kulitnya dalam setiap tablet. Prosesnya yang "Sustained Release" dimana ia larut 1.5 vitamin C ke dalam badan kita setiap jam dan mampu kekal sehingga 24 jam. Bukan 8 jam tau. Ini maknanya proses pembetukan sel kulit baru setiasa berjalan untuk proses hilangkan parut di tubuh dan muka korang.


 


Jadi dengan pengambilan ESP dan Vitamin C SR, korang tak perlu bimbang. Sebab ia akan membekalkan nutrisi yang secukupnya untuk pemulihan parut terutama parut muka. 

 

Hanya perlu ambil dan telan. Mudahkan? Dan juga jangan bimbang, ia semulajadi dan berkesan. Mudah larut dan tidak seperi ubat-ubatan yang lain sehingga merosakkan buah pinggang. 



TESTIMONI 


Testimoni Sendiri 80% 

 



Parut Jerawat Pudar, Tiada lagi Kulit Kusam !


 


Parut Jerawat Pudar dengan ESP !

 

Parut Hilang , Jerawat Tiada lagi, Glowing 

 

Pertanyaan/ Tempahan

Sebarang pertanyaan atau tempahan anda boleh hubungi : 


Farah 014-5113146 (Whatsapp/call)

Facebook: Farah Wahida Mohd Azan

Blog: beautybyfarah.blogspot.com

Instagram: nfarahwahida

SID : 1222568

No comments:

Popular Posts