Hilangkan Kedutan Seawal 9 Hari - Collagen Powder

 
Siapa yang nak kulit berkedut kan? Semua tak nak. Yang muda tak nak, yang tua pn lagi tak nak. Tu normal dalam kalangan perempuan yang mengimpi-impikan kecantikkan sendiri terutama wajah.

Tak kira bujang atau dah berkahwin, pasti nak yang terbaik untuk diri sendri dan orang sekeliling. 

Bagi yang ingin hilangkan kedutan pada wajah terutama yang berumur 25 tahun ke atas, pasti korang tercari-cari produk yang sesuai dan selamat tanpa kesan buruk seperti kulit kering, jerawat dan jeragat kan? Sebab kalau kulit dah tak berkedut tapi terkena kesan buruk mesti tak nampak cantik jugak kan.

So perlu sangat korang cari produk yang selamat dahulu. 

Kekurangan Collagen 
Sangat perlu korang tahu bahawa sesiapa yang berumur 25 tahun ke atas, korang telah kekurangan kolagen, makin berumur, makin kurang kolagen. Sebab tu muka jadi kusam, kedut sekeliling wajah. Malu kan.?

So korang perlu cari Collagen untuk kulit wajah korang. Pastikan selamat.

 

COLLAGEN POWDER

Collagen Powder Shaklee satu-satunya yang paling selamat dan bermutu tinggi. Ia mengadungi bahan semulajadi tanpa kimia. Ia diperbuat dari sisik ikan merah yang hidup di paras laut sedalam 4000-6000m.

Ikan merah yang mampu hidup di laut dalam  kerana mempunyai insang yang mengandungi kolagen yang tinggi untuk menahan tekanan tinggi air. 

Disebabkan itu ia mempunyai khasiat kolagen yang terbaik. Ikan sisik merah juga merupakan sumber premium kerana terhindar dengan pencemaran alam seperti minyak-minyak yang dilepaskan oleh kapal-kapal di laut.

Jadi Collagen Powder Shaklee adalah pilihan terbaik masa kini yang sentiasa selamat dan berkesan. Ia bermutu tinggi kerana diperbuat tanpa bahan kimia.

Dengan kolagen semulajadi ini, korang mampu menegangkan , menganjalkan dan mencerahkan kulit dengan selamat. Boleh nampak kesan seawal 9 Hari. Wow Hebatkan ? 

Jom tengok testimoni yang dah jadi pengguna COLLAGEN POWDER ni.

TESTIMONI 
 




 

 


Berminat, boleh order dengan farah, farah bagi khidmat terhebat. Segala cara pengambilan berkesan farah bagi. Jangan risau, ia sangat berkesan. 

Whatsapp 014-5113146 Farah
SID : 1222568
FB : Farah Wahida Mohd Azan
IG : nfarahwahida

No comments:

Popular Posts