Parut Chicken Pox - Cara Hilangkan Parut Dengan Set Parut Terbaik

Menurut Dr. Fuziah Paimin, Chicken Pox dikenali sebagai cacar air. Ia disebabkan oleh virus Varicella (Kumpulan virus herpes) dan amat mudah berjangkit. 

 
Ia berlaku pada semua peringkat umur, biasanya pada kanak-kanak. Ia lebih teruk sekiranya berlaku kepada orang dewasa. Lebih-lebih lagi anda sebagai wanita dan lelaki yang inginkan cantik dan handsome tanpa parut di muka?

Tanda Dan Gejala Penyebab Parut Chicken Pox

 

Parut Chicken Pox boleh terjadi apabila gelembung berisi air pecah dan kering, dan terus menggaru apabila anda merasa gatal sehingga menyebabkan parut.

Jadi bila anda menyentuh atau menggaru, ia akan memberi kesan pada kulit anda hingga boleh menyebabkan parut yang dalam. 

Contoh ada 67 butir Chicken Pox, dan jika anda menggaru tanpa sedar akibat terasa gatal, sudah pasti semua akan menjadi parut. Dan bayangkan muka anda dipenuh parut yang berlubang-lubang akibat chicken pox? Mesti malu kan? Hilang keyakinan dalam diri. Sampaikan nak berdepan dengan kawan-kawan pun malu.

"Dah tua baru nak datang chicken pox.. tinggal parut pulak tu". 

 

Cara Hilangkan Parut Dengan Cepat Dan Berkesan

Bagi anda yang mengalami masalah parut chicken pox,  yang lama mahupun yang baru. Sudah pasti anda mencari produk yang memberi kesan yang cepat dan selamat kan?
Yang boleh memberi kesan yang anda nak, kulit yang licin tanpa parut.


Vitamin C Sustained Release 

 

Vitamin C Sustained Release satu-satunya direka khas dari 100% bahan semulajadi untuk  membantu dalam penghasilan kolagen dan membina sel kulit baru.

1 Tablet bersamaan 7.5 biji oren dimana mempunyai khasiat vitamin C yang paling tinggi dan bersifat Sustained Release yang bermaksud pelepasan sebanyak 1.5 biji oren setiap 5 jam untuk membina sel kulit baru dan menghasilkan kolagen.



Vivix
 
 

Vivix pulak. Satu-satu nya produk yang boleh repair sel DNA. Hebat kam?

Bagi yang dah ada parut chicken pox lama, boleh ambil vivix. Vivix akan bantu repair sel yang tak betul jadi betul. Yang rosak akan jadi baik. Dan sebab itu kulit boleh direpair jadi licin tanpa parut melalui sel yang dah dirawat.

Kalau org perancis dia lawa / sebab revestarol , revestarol ada dalam vivix.



Energizing Soy Protein (ESP)

ESP berperanan penting dalam tubuh badan terutama pada sel kulit, dimana ia akan menguatkan sel kulit dan membantu penyerapan vitamin pada kulit agar dapat memberi kesan yang cepat.

ESP juga mampu menghilangkan parut jerawat. Ini kerana ESP mengandungi 9 jenis asid amino yang tidak mampu dihasilkan oleh badan kita sendiri. 

Kesan lain yang dari ESP, dapat mencerahkan kulit muka dengan sekata, sekaligus seluruh tubuh. Dan juga menampakkan kita lebih muda dari umur kita.



TESTIMONI PENGGUNA


 
 
Untuk mendapatkan cara makan yang betul dengan berkesan, boleh order dengan saya set parut. Kerana jika tersalah cara makan, kesan tak menjadi tau.

Berhati-hati memilih Pengedar.

Pertanyaan/ Tempahan

Sebarang pertanyaan atau tempahan anda boleh hubungi 0145113146(Farah). 

Facebook: Farah Wahida Mohd Azan

Blog: beautybyfarah.blogspot.com

Instagram: nfarahwahida

SID : 1222568

No comments:

Popular Posts