Krim Parut Jerawat Terbaik - Dijamin Selamat Tak Macam Krim Beracun Haram KKM

Krim parut jerawat sekarang banyak sangat di pasaran kan? Macam-macam jenis, macam-macam nama, elephant beauty, cat beauty, crocodile beauty dan banyak lagi la.


 


Nampak tak? nak buat krim parut jerawat dengan nama sendiri tak susah. Beli yang timbang kilo dan buat sticker sendiri. Mudahnya mereka mengambil mudah tentang kesihatan kulit kita.


Tak diuji dengan betul, dah lulus KKM,  tak tahu sama ada beracun atau tak kan? 

customer guna, lepas tu kulit makin nipis, terbakar, melecur. Tiba-tiba  sekelip mata haram KKM. Macam mana tu? 


So peringatan buat korang, hati-hati dalam memilih sesuatu krim parut jerawat. Kulit kita memang dah berparut, sel dah rosak dah mati, jangan di tambah lagi sehingga teruk kerana disebabkan tersalah produk. 


kaji betul-betul tau !


Bagaimana mahu mencari krim parut jerawat yang selamat?  


 


Selamatnya krim parut jerawat bukan hanya sekadar pada nama atau yang tertulis pada sticker atau kotak. Ia bergantung padan kandungan bahan yang digunakan ke dalam krim parut jerawat itu. 


Anda perlu kaji untuk sesuatu produk, bahan ape yang digunakan. Kalau boleh anda research bahan, kilang, dan kualiti produk krim parut jerawat yang ada dipasaran sebelum membeli.


Ini untuk memastikan kulit anda bebas dari menggunakan bahan-bahan yang tak elok seperti merkuri, logam, racun dan banyak lagi.


Sebab jika anda tersalah guna, bukan sahaja parut tak hilang, tapi juga kulit anda makin nipis dan rasa panas serta terbakar. Dan bagi anda yang mudah tumbuh jerawat, mungkin jerawat akan makin banyak akibat bahan-baha yang beracun itu.


 


Wujudkah Krim Parut Jerawat yang SELAMAT? 


Wujud. Iaitu krim parut jerawat yang semulajadi dimana ia diperbuat dari 100%  tumbuhan tanpa kimia. Selamat digunakan yang pasti berkesan menjadikan kulit cantik serta sihat dari bahan-bahan berbahaya.


 


SPOT WHITENING TREATMENT 


Mengandungi vitamin C yang aktif dalam pembetukkan sel baru dan menghilangkan kesan-kesan parut dengan membaiki sel rosak.


Ia juga bersifat Cats Claw - di mana mampu menegangkan kulit. Sebab bila kulit kita dah berlubang, nampak tak sihat, ia jugak telah membuatkan kulit kita kusam dan tak tegang. Tapi dengan Spot Whitening Treatment, ia mampu mengembalikan wajah yang tegang dan anjal.


Jadi buat anda yang masih mencari Krim Parut Jerawat yang selamat, saya sangat-sangat cadangkan anda dengan produk ini kerana terbukti ia selamat dan jugak berkesan tanpa kesan sampingan. 


Pertanyaan/ Tempahan

Sebarang pertanyaan atau tempahan anda boleh hubungi 0145113146(Farah). 

Facebook: Farah Wahida Mohd Azan

Blog: beautybyfarah.blogspot.com

Instagram: nfarahwahida

SID : 1222568

 


No comments:

Popular Posts