4 Sebab Kenapa Parut Jerawat Susah Nak Hilang

Masalah parut jerawat tidak asing lagi pada anda yang mempunyai masalah jerawat. Terutamanya yang kronik. Dan ia sangat sukar untuk anda menghadapinya apabila berhadapan dengan orang sekeliling. 

Ya. Perasaan malu kerana disebabkan masalah parut. Sehingga anda mencuba banyak produk untuk merawat parut anda. Betul kan? Tapi masih ada sebab kenapa parut anda susah nak hilang. Jom! Ketahuinya.




4 Sebab Kenapa Parut Jerawat Susah Nak Hilang.

1. Kekurangan Protein - Protein berperanan penting dalam pembaikan sel tisu kulit dan mampu menyerap vitamin lain dengan cepat dalam semua sel. Untuk kulit,  Apabila anda kekurangan protein, ia sangat susah untuk sel kulit anda hendak membina yang baru untuk menutup kembali lubang-lubang parut. Ia juga tak kuat untuk membaiki sel rosak. Serta apabila anda mengambil Vitamin C, sel tak mampu membantu penyerapan vitamin C dengan cepat. Jadi tersangatlah penting protein dalam baikpulih sel kulit anda.

2. Kekurangan Vitamin C - Semakin hari kita akan kehilangan vitamin C dari badan kita. Dan badan kita tak mampu menghasilakn vitamin sendiri melainkan anda mengambil melalui makanan. Vitamin C sangat penting untuk kulit di mana ia mampu menghasilakan kolagen untuk membaikpulit kulit yang berparut, yang berkedut serta mampu mencerahkn kesan-kesan lebam parut. 

3. Toksin Dalam Badan - Hari-hari anda boleh ambil nutrisi melalui makanan, seperti ikan yang ada protein, buah-buahan yang ada vitamin C. Tetapi parut tak hilang jugak. Itu terjadi kerana Toksin dalam badan anda telah melambatkan proses baikpulih sel kulit. Jadi untuk membuang toksin anda perlu detoks badan anda dahulu.

4. Kafein - minuman berkafein juga melambatkan proses baikpulih sel kulit. Jadi kafein, saya sarankan anda stop dahulu untuk pulihkan parut anda. 

 


Cara Mengatasi Dengan Set Parut Jerawat Dengan Berkesan.

 

Bagi ESP iaitu Energizing Soy Protein di hasillak dari protein soya Non-GMO, dimana ia akan 
  • Membaiki  sel rosak 
  • Membina  sel kulit baru
  • Membuang sel rosak dimana menjadi ia penyebab utama parut. 
  • Membantu dalam penyerapan vitamin dengan cepat. 


 
Vitamin C Sustained Release pula dihasilkan oleh 7.5 Biji oren dan mempunyai kolagen yang sangat tinggi untuk 
  • Menghasilkan kulit baru
  • Merawat  parut 
  • Mencerahkan semula sel kulit mati yang hitam dan lebam-lebam.
  • Sekatakan Tona kulit
  • Hilang kedutan

TESTIMONI PENGGUNA 

Parut Jerawat Pudar, Tiada lagi Kulit Kusam !

 

Parut Jerawat Pudar dengan ESP !
 

Parut Hilang , Jerawat Tiada lagi, Glowing 



Untuk mendapatkan cara makan yang betul dengan berkesan, boleh order dengan saya set parut. Kerana jika tersalah cara makan, kesan tak menjadi tau.

Berhati-hati memilih Pengedar.

Pertanyaan/ Tempahan

Sebarang pertanyaan atau tempahan anda boleh hubungi saya Klik Disini(Whatsappp)

Facebook: Farah Wahida Mohd Azan

Blog: beautybyfarah.blogspot.com

Instagram: nfarahwahida

SID : 1222568

No comments:

Popular Posts