Hilangkan Parut Muka Dengan 3 Produk Ajaib Ini - Lulus KKM

Parut merupakan satu perubahan pada kulit yang tidak disenangi dan dipandang hodoh terutama pada bahagian yang terdedah seperti muka.

Ramai di antara anda mesti mempunyai masalah parut di muka kan? Tak kiralah parut jerawat, parut kemalangan, parut chicken pox dan macam-macam lagi. Parut ini sangat-sangat memberi kesan pada diri anda yang ingin kecantikkan tanpa cela sehingga anda sendiri tidak yakin dan malu untuk berhadapan dengan orang sekeliling.



3 Produk Ajaib Yang Mampu Hilangkan Parut Secara Semulajadi

Energizing Soy Protein (ESP)

 

Energizing Soy Protein atau lebih dikenali dengan panggilan ESP mempunyai Protein yang sangat tinggi dimana ia tak mampu dihasilkan oleh tubuh manusia sendiri.

Manfaat protein untuk kulit adalah dimana ia mampu mempercepatkan sembuhan luka serta dapat mengurangkan kesan parut melalui penyerapan pada sel kulit yang dalaman untuk membina sel yang baru. 

*Protein adalah bahan utama dalam pembetukkan sel tisu dalam badan. 




Sustained Release Vita C 500 mg

 
Sustained Release Vita C atau dikenali sebagai Vitamin C dimana mempunyai Vitamin C yang sangat tinggi pada setiap tablet. Satu tablet diperbuat dari 7 biji oren dan 120mg bioflavonoid yang diekstrak dari kulit buah.

Ia bersifat Sustained release dimana ia adalah sains pembebasan berterusan secara semulajadi.

Untuk kulit yang berparut, ia akan membina sel kulit baru dimana untuk menghilangkan pembetukkan parut yang tidak elok. Dengen pembinaan sel kulit baru dari dalaman ia akn menghilangkan parut-parut yang terbentuk dengan secara semulajadi.


Collagen Powder

 

Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS ( Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. Ia amat mudah diserap oleh tubuh.

Untuk kulit yang berparut, Collagen Powder mampu menyembuhkannya dengan cepat dan akan menghilangkan parut dengan berkesan. 

*Kebaikkan lain anda akan tampak lebih muda dari usia, kerana ia mampu menganjalkan, menegangkan serta mencerahkan kulit anda. 



Testimoni
  


Parut Pudar, Kulit Cerah

 


Parut Berlubang berkurang.



Bebas Parut Jerawat, Bebas Jerawat

Pertanyaan/ Tempahan

Sebarang pertanyaan atau tempahan anda boleh hubungi 0145113146(Farah). 



Instagram: nfarahwahida

SID : 1222568

No comments:

Popular Posts