Cara Atasi Penuaan Dengan Selamat Dan Berkesan.

Proses penuaan kulit dipengaruhi oleh dua faktor utama iaitu proses semulajadi dalam badan dan kesan persekitaran. Seperti yang dikaji, penuaan boleh berlalu pada linkungan umo 20-an, 30-an, 40-an dan ke atas. 

 
Tanda-Tanda Penuaan
  • Timbulnya garis halus di sekitar hidung dan mulut.
  • Lingkaran hitam bawah mata.
  • Kelopak mata atas menurun.
  • Kerosakkan kulit kerana sinar UV
Faktor-faktor Penyebab Penuaan

Penyebab penuaan ialah sebab terdedah dengan radikal bebas, genetik, sinaran uv, stress dan lain-lain lagi. Merokok jugak salah satu sebab kenapa penuaan boleh terjadi. 

Faktor-faktor inilah yang kita boleh biarkan kepada diri kita. Kerana di usia 20-an pun dah boleh terjadi penuaan dan juga antipenuaan badan kita tidak berapa kuat untuk menjadi tahanan untuk menghalang faktor-faktor tersebut.

Antipenuaan boleh membuatkan seseorang menjadi awet muda apabila ia merawat penyakit yang dialami yang menjadi penyebab kepada penuaan. 

Jadi perlulah untuk membaiki sel dalam badan kita dari penuaan dengan menggunakan produk yang berantipenuaan yang tinggi. Kerana sangat penting yang tinggi untuk merawat dalam tubuh kita.

Macam mana dapatkan Produk yang berantipenuaan tinggi?

 

VIVIX adalah antipenuaan yang tinggi dimana ia mampu merangsang penuaan yang sihat. Ia jugak menyokong kesihatan keseluruhan badan kita.

Jadi untuk Penuaan sangat digalakkan mengambil Antipenuaan yang terkandung dalam vivix bagi merawat proses pernuaan melalui DNA dimana dirawatnya untuk merawat sel badan kita dari penyakit yang menjadi penuaan pada diri kita. 

TESTIMONI

 


Order :
Whatsapp 014-5113146 (Farah)
SID : 1222568

No comments:

Popular Posts