PUNCA MUKA BERMINYAK DAN BERJERAWAT DAN CARA MENGATASINYA

 
Mesti ramai yang mengalami muka berminyak dan berjerawat kan? Farah sendri pun pernah mengalami dan farah faham macam mane prasaaan stress disebabkan fikir hal jerawat je.

Tambah pulak kita tak tahu produk apa yang sesuai, tak tau punca kenapa jerawat timbul di muka kita dan muka berminyak.


 
So kat sini farah nak korang tahu punca muka berminyak dan berjerawat. Ia terjadi kerana hormon anda tak stabil. Faktor lain seperti genetik, makan makanan berminyak, faktor cuaca, pakai minyak rambut pun penyebab kulit berminyak dan timbulnya jerawat.

 


Jadi perlu korang terutama perempuan, ambil GLA Complex macam yang farah ambil skrang ni. Ia bantu menstabilkan hormon kerana ia mempunyai Minyak borage dimana ia 3 kali ganda lebih baik daripada EPO yang ada dalam produk lain yang akan stabilkan hormon korang.Bila hormon da stabil, ia menghalang jerawat untuk naik ke muka. Lelaki pun boleh makan jugak. Kita tak nak jerawat kan? So guna GLA Complex.

Kebaikan lain GLA Complex, Vitamin E berfungsi sebagai sunblock yang menghalang kulit kita menjadi gelap akibat cahaya matahari serta mencerahkan kulit. Jadi, Vitamin E merawat dari dalam sebagai penghalang cahaya matahari.

TESTIMONI 

 

 

Whatsapp *014-5113146 (Farah)* untuk ketahui lebih lanjut 
SID : 1222568
#Pengedarsahshakleekemaman
#setcantikviral

No comments:

Popular Posts