Pengalaman Hilangkan Parut Jerawat dengan berkesan

Assalammualaikum semua. Entry hari ini, saya nak cerita kepada anda smua pasal pengalaman saya selama menggunakan shaklee. Okey kita mulakan ye. 

 

 

Setahun yang dulu saya  konsisten ambil makanan tambahan atau boleh dipanggil ubat tradisional iaitu Vitamin C Shaklee plus dan Gla complex shaklee untuk baiki hormon sebab nak halang jerawat naik dan untuk bina sel kulit baru hingga parut2 berlubang boleh "timbul" balik. Selain itu ESP sebagai minuman dalam untuk tenaga serta mencerahkan kulit dan Gentle deep Cleanser membersihkan segala kotoran dan meratakan tona kulit muka.

 
Akhirnya saya dapat apa yang saya nak 80%. Dalam masa 4 bulan. Tapi tetap kena teruskan untuk dapat yang lebih baik. Ini bukan mengubah apa yang diberi.Tapi membaiki sel2 rosak. Diri kita, kita kena jaga. Amanah. 

 

Skarang tambah konsisten alfalfa dengan garlic pulak sebab nak makan makanan laut. Dulu makan makanan laut mesti alergik gatal satu muka, bibir bengkak. Sekarang xde dah sjak ambil ALFALFA. Sotong udang smua da bleh makan. Dh boleh tibai macam tu je. 

Garlic pulak untuk peloles macam korea. 😘 tapi peloles neautral, bukan peloles kelabu asap. Faham kn? Kalau perasan, orang sana makan bawang putih macam tu je. Orang cina kita pun ada. Tapi kita boleh ke telan mentah macam tu. Kalau saya xbleh. Baik amik GARLIC shaklee je. 

So sapa2 nak amal macam farah hingga berkesan. Boleh whatsapp 0145113146 .Kite sihat dan cantik sama2

No comments:

Popular Posts