PENGENALAN VIVIX YANG BOLEH MERAWAT 1001 PENYAKIT

Kandungan VIVIX
Anggur Muscadine 
 
Anggur yang mempunyai lebih satu kromosom yg  menafaat untuk kesihatan. Ia mempunyai ciri2 menghentikan kimia penyebab kanser.
Anggur muscadine dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri antiradang. ia mempunyai juga 40 kali ganda lebih polifenol berbanding anggur biasa yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah serta melambatkan proses penuaan.


Lobak Ungu
 
Lobak Ungu mempunyai sumber terbaik vitamin A dan phtokimia termasuk caretenoids, phenolics,polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi antocyanins yang merupakan sumber antioksidan yang tinggi. Lobak ungu ini mampu melawan kanser dan juga melawan virus dan bakteria dalam badan kita.


Polygonum Cuspidatum
 
Seperti Lobak Ungu dan Anggur Muscadine, Polygonum cuspidatum juga mempunyai kebaikannya yang tersendiri iaitu kandungan Resveratrol yang tinggi dan sangat baik untuk melawan radikal bebas seperti penyakit kronik ( kencing manis, darah tinggi, jantung dll).
Ia berfungsi membantu stabilkan tekanan darah tinggi, merendahkan bacaan gula dalam darah, mengurangkan berat badan, merendahkan paras kolestrol , membunuh sel-sel kanser dan sebagainya.



Elderberry( Sambucus Nigra)
 
Elderberry ialah Kandungan yang terakhir dalam Vivix. Elderberry mempunyai flavonoid yang baik untuk masalah keradangan dan iflammation. Ia sangat bagus untuk demam, selsema, sakit tekak, batuk, penghadaman, sembelit, cirit birit dll. Ia juga meningkatkan sistem imum. Selain itu, Elderberry boleh merangsang pengeluaran cytokines iaitu satu protein yang mengawal tindakbalas sistem imum kepada penyakit dan jangkitan.



 
Jadi secara totalnya, VIVIX sangat bermanfaat untuk seluruh dalaman kita kerana ia merawat hingga DNA dapat dilindungi dan diperbaiki sel-selnya yang sakit dan rosak. 

Untuk Order : 
Whatsapp 014-5113146 (Farah)
SID : 1222568 

No comments:

Popular Posts